Strona 26 z 26

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-02-12, 20:54
przez decollage
Hej, hej!
Dziękuję Wam za znak, że pojawiły się problemy. Wiem, że Karolina stara się spakować zamówienia szybciej, niż przewiduje system. Czasem jednak, kiedy zamówień jest dużo daty wysyłki niestety się zmieniają ;/. Mam jednak nadzieję, że takie przygody będą zdarzać się jak najrzadziej. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za cierpliwość!

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-02-13, 10:11
przez Blue Viking
decollage napisał(a):Hej, hej!
Dziękuję Wam za znak, że pojawiły się problemy. Wiem, że Karolina stara się spakować zamówienia szybciej, niż przewiduje system. Czasem jednak, kiedy zamówień jest dużo daty wysyłki niestety się zmieniają ;/. Mam jednak nadzieję, że takie przygody będą zdarzać się jak najrzadziej. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za cierpliwość!


Myślę, że mimo wszystko dobrym sposobem jest pakowanie w kolejności zamawiania. Dziwi mnie, że moja przesyłka, którą zamówiłam 2 lutego dopiero dzisiaj jest w doręczeniu, a kolega, który zamawiał 3 dni później już dostał. Nie złościłabym się tak, gdyby nie to, że teraz trzeba będzie zapłacić za przesłanie jej od rodziców do mnie, co nie miałoby miejsca, gdybym wiedziała, kiedy naprawdę zamówienie zostanie dostarczone.

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-02-13, 22:59
przez decollage
Trudno jest mi powiedzieć, czemu tak się stało. Zamówienia są pakowane po kolei, nie losowo.
Pewnie gdyby poczta dostarczyła paczkę w ciągu 48 godzin, a nie 4 dni nie byłoby kłopotu. Z moich wyliczeń wynika, że paczki były wysłane w tym samym dniu, tylko że jedna z nich nie została dostarczona terminowo. Zachęcam do złożenia reklamacji. A z naszej strony przepraszam za opóźnienie wysyłki. Zaokrąglimy najprawdopodobniej terminy tak, żeby na wszelki wypadek system dodawał dodatkowe dwa dni do swoich wyliczeń.

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-02-14, 12:00
przez Blue Viking
Moja paczka została wysłana w czwartek przed 15, czyli już pewnie po zabraniu wysyłek z tego dnia do sortowni, dlatego wiadome było, że dojdzie dopiero na poniedziałek. Akurat w tym wypadku nie widzę winy poczty, więc nie ma sensu składać reklamacji, chyba że w sklepie Postallove.

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-02-15, 22:40
przez decollage
Blue Viking napisał(a):Moja paczka została wysłana w czwartek przed 15, czyli już pewnie po zabraniu wysyłek z tego dnia do sortowni, dlatego wiadome było, że dojdzie dopiero na poniedziałek. Akurat w tym wypadku nie widzę winy poczty, więc nie ma sensu składać reklamacji, chyba że w sklepie Postallove.

Nie ma problemu, proszę o wysłanie mejlowo oficjalnej reklamacji - ewa@postallove.pl. Jako klientka ma Pani do tego prawo. Lub po prostu zwrócić zamówienie do nas, proszę tylko o wypełnienie dokumentów:
https://www.postallove.pl/Postallove-w- ... raz-zwroty

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-05-25, 10:04
przez susan334
Ewo trochę komplementów i ode mnie :) zamawiałam nie raz i szykuję się do kolejnego zamówienia :P, bo kartki mi się kończą. Za każdym razem mega szybkość, pocztówki cudowne, aż przyjemnie się je wysyła w świat, gratisy i miła wiadomość :). Sklep na mega profesjonalnym poziomie, nie zamawiam nigdzie indziej ;)

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-05-26, 22:31
przez Kantorek90
Przesyłka już u mnie, jak zwykle same piękności [dobre]

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-06-08, 22:10
przez decollage
Dziewczyny dziękuję za ciepłe słowa [h] [h] [h] . Wiem, że prędkość to nie nasze drugie imię, ale staramy się z Karoliną wszystko ogarnąć jak najszybciej się da :).

Cieszę się baaaardzo, że nowe kartki się Wam podobają ;D. Oby adresaci też byli zadowoleni!

Uściski!

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-09-08, 18:21
przez Hortensja
Bardzo dziękuję za przesyłkę i wspaniałe gratisy [pajac]
Pocztówki są cudne ;D [h]

Re: Opinie klientów

PostNapisane: 2017-09-09, 14:58
przez ~Nikitka~
Jak zawsze karteczki piękne, miłe gratisy i przesyłka u mnie w szybkim czasie. Ogromny pozytyw :)