Strona 2 z 2

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-10-13, 18:04
przez Sonette
Kliknęłam w przelew bankowy, cała uradowana ze jutro już pieniądze szybko dojdą na konto - no i pyk, nie ma "mojego" banku [placz] Czy będzie dodana kiedyś możliwość płatności z Inteligo? Bo przejść się na pocztę to dla mnie nie problem, ale kurczę jak zmienić opcję płatności to już większy, wstydam [torba na głowie]

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-10-13, 18:36
przez satinel
wybierz opcję "standardowego przelewu bankowego", ja bez problemu przelewam przez ipko

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-10-13, 19:43
przez Sonette
satinel napisał(a):wybierz opcję "standardowego przelewu bankowego", ja bez problemu przelewam przez ipko

Dziękuję, a gdybyś jeszcze mogła powiedzieć jak, to byłabym wdzięczna... [torba na głowie] Ja wiem, głupota ze mnie kompletna, ale gdy wchodzę w "Moje zamówienia" i potem w "zobacz szczegóły", to nie wiem czy powinna być jakaś opcja wyboru tego "standardowego przelewu bankowego", czy dane do przelewu czy mam po prostu wykorzystać numer konta z FAQ i w tytule wpisać imię i nazwisko? Aś się powinnam zagrzebać w tym moim średniowieczu i mielibyście spokój, a tak to... [torba na głowie]

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-10-13, 20:41
przez satinel
Pod zamówieniem jest:
"Wybierz metodę płatności"
ja wybieram : "bezpośredni przelew na wskazany rachunek bankowy", dostaję maila z wszystkimi danymi i przelewam elektronicznie

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-10-13, 20:45
przez Sonette
Tyle ze właśnie ja tego nie mam, bom już wybrała żeby przez PayU... No i teraz to nic nie ma, ani danych, ani maila, ani zmiany metody płatności. To ja się może przejdę do decollage od razu [sm]

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-10-13, 21:06
przez justys
Sonette, proponuję maila/pw do decollage :)
poda Ci numer konta i już :)

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-10-14, 05:59
przez decollage
satinel i justyś dziękuję Wam za pomoc [h] [h] [h].

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-11-18, 21:42
przez mina107
Pomocy! Kliknęłam PayU i nie mam danych do przelewu ani zmiany płatności

Podam jeszcze e-mail z postallove : gosia.julia.zuk@gmail.com

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-11-18, 22:15
przez decollage
mina107 napisał(a):Pomocy! Kliknęłam PayU i nie mam danych do przelewu ani zmiany płatności

Podam jeszcze e-mail z postallove : gosia.julia.zuk@gmail.com


Dziękuję za kontakt mailowy! [z]

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-11-18, 22:27
przez mina107
decollage napisał(a):Dziękuję za kontakt mailowy! [z]


To ja dziękuję za ekspresową pomoc ;D

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-11-19, 05:34
przez krawiec
Nie ma w dalszym ciągu możliwości płatności kartą. Payu nie pokazuje takiej opcji, tylko szybkie przelewy z banków.

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-11-19, 06:37
przez decollage
krawiec napisał(a):Nie ma w dalszym ciągu możliwości płatności kartą. Payu nie pokazuje takiej opcji, tylko szybkie przelewy z banków.


Płatności kartą działały już jakiś czas, ale widzę, że znów muszę wyśnić sprawę z PayU. krawiec dzięki za znak!

edit: Ewentualnie możesz spróbować zapłacić kartą przez PayPala, nie trzeba mieć do tego stworzonego konta w ich serwisie.

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-11-19, 16:43
przez decollage
krawiec napisał(a):Nie ma w dalszym ciągu możliwości płatności kartą. Payu nie pokazuje takiej opcji, tylko szybkie przelewy z banków.


Płatność kartami znów działa, mam nadzieję, że tym razem nie uciekną [z]

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-12-05, 17:01
przez Konikpolny
Mam problem, koleżanka wysłała pieniądze za moje zamówienie tydzień temu i jak zawsze dochodziły, tak teraz cały czas na stronie nie ma zatwierdzenia i zastanawiam się gdzie jest problem czy z bankiem czy ze stroną. Da się to jakoś sprawdzić? Może doszło, ale się nie zatwierdziło?

Re: Problem z płatnością

PostNapisane: 2013-12-05, 23:12
przez decollage
Konikpolny napisał(a):Mam problem, koleżanka wysłała pieniądze za moje zamówienie tydzień temu i jak zawsze dochodziły, tak teraz cały czas na stronie nie ma zatwierdzenia i zastanawiam się gdzie jest problem czy z bankiem czy ze stroną. Da się to jakoś sprawdzić? Może doszło, ale się nie zatwierdziło?

Pewnie, podeślij na pw numer zamówienia, a ja sprawdzę, jak się sprawy mają w banku :).