Strona 73 z 73

Re: Problem z Poczta Polska/ Sklepem filatelistycznym

PostNapisane: 2017-08-07, 18:27
przez krawiec
cat-lover napisał(a):
Kantorek90 napisał(a):Niestety z przykrością stwierdzam, że jest zdecydowanie za mało znaków do wykorzystania, w tej ankiecie, bo zmieściła się zaledwie 1/4 tego co miałam ochotę im napisać...


Dokładnie tak! Specjalnie tak zrobili, a w paru słowach, to ciężko się wypowiedzieć :p

piszcie na skargi@poczta-polska.pl

Re: Problem z Poczta Polska/ Sklepem filatelistycznym

PostNapisane: 2017-08-07, 18:33
przez cat-lover
Składałam będąc na miejscu, to się wstrzymam, bo w końcu w ogóle przestanę cokolwiek dostawać ;)

Re: Problem z Poczta Polska/ Sklepem filatelistycznym

PostNapisane: 2017-08-07, 20:49
przez Kantorek90
Dzisiaj mnie Pani w filli dodatkowo zagotowała to bym musiała 15 tych ankiet wypełnić, żeby to wszystko tam zmieścić.

Re: Problem z Poczta Polska/ Sklepem filatelistycznym

PostNapisane: 2017-08-08, 15:04
przez moony-wroclove
wypełnij za sąsiadow [lol] [lol] [lol]

Re: Problem z Poczta Polska/ Sklepem filatelistycznym

PostNapisane: 2017-08-22, 21:51
przez krawiec
http://uke.gov.pl/zapotrzebowanie-polak ... towe-22729
akie jest zapotrzebowanie społeczne na usługi powszechne? Jak operator wyznaczony wypełnia obowiązki dotyczące dostępności i jakości? Przeprowadziliśmy wnikliwe, szeroko zakrojone badanie całokształtu usług pocztowych. Zapraszamy do lektury jego wyników.


Badanie objęło zarówno użytkowników indywidualnych, jak i instytucjonalnych. Oprócz zapotrzebowania na usługi powszechne, zbadaliśmy także inne zagadnienia związane ze świadczeniem usług pocztowych. Dzięki temu mogliśmy ocenić funkcjonowanie rynku, a także zbadać pozycję operatorów oraz oczekiwania użytkowników.

W raporcie przedstawiliśmy modele i schematy korzystania z najpopularniejszych usług pocztowych oraz różne aspekty ich świadczenia. Ponadto przedstawiliśmy wyniki badań dotyczących innych parametrów jakościowych oraz ocenę Poczty Polskiej.

Raport uzupełniliśmy o dane uzyskane podczas kontroli operatora wyznaczonego w zakresie zapewnienia osobom niepełnosprawnym dostępu do świadczonych usług powszechnych oraz rozpatrywania reklamacji. Ujęliśmy w nim również rezultaty badania czasu przebiegu przesyłek pocztowych w obrocie krajowym, a także badania opinii publicznej w zakresie e-usług.

To bardzo ważny raport. Podczas prac nad nim poznaliśmy dokładnie zapotrzebowania Polaków na usługi pocztowe. Przy okazji poprzednich raportów udało nam się zdefiniować oczekiwania branży, zaś teraz będziemy mogli lepiej zrozumieć klientów – mówi Karol Krzywicki, zastępca Prezesa UKE ds. pocztowych.
Załączniki do artykułu:

Re: Problem z Poczta Polska/ Sklepem filatelistycznym

PostNapisane: 2017-08-23, 15:07
przez moony-wroclove
Powody niekorzystania z usług... - nie ufam operatorom :>

brak deklaracji codziennego wysyłania zwykłych listów krajowych pokazuje, że ankieta nie dotarla do postcrosserów.
"Maksymalne ceny, jakie użytkownicy indywidualni są w stanie zapłacić za usługi pocztowe" - 3.03 za list zwykłe - ohohohoh, to daje pretekst do podwyzki (wiem, suję teorię spiskową).

Ale najlepsze jest to:
Z badania wynika, że niektórzy
klienci indywidualni byliby
w stanie zrezygnować na
rzecz niższych cen z niektórych
udogodnień w korzystaniu
z usług pocztowych, uznanych
przez nich za ważne. Największy
odsetek osób zrezygnowałby
z otrzymywania powiadomień
SMS-em/e-mailem o tym,
że w placówce do odbioru czeka
paczka (11,9% respondentów,
którzy uznali ten aspekt
za ważny) oraz z bliskości
placówki pocztowej (11,8%).
Co więcej, jeden na dziesięciu
badanych, którzy uznali
możliwość odbioru przesyłki
w punkcie całodobowym oraz
możliwość nadania przesyłki
prosto z domu za ważne, przyznał,
że mógłby z takiego udogodnienia
zrezygnować, gdyby dzięki
temu ceny usług były niższe.
Podobny odsetek przyznał,
że zrezygnowałby z jakości
obsługi klienta. Jednocześnie
jedynie 15,7% ogółu badanych
byłaby skłonna zapłacić więcej
za usługi pocztowe, jeśli mogłoby
to skutkować lepszą jakością
i komfortem użytkownika.


Też bym zrezygnwała z jakości obsługi (w niektorych przypadkach jest tak niska, że rezygnacja to tylko formalność) na rzezc wysyłki kartki o 1zł taniej ;)

Re: Problem z Poczta Polska/ Sklepem filatelistycznym

PostNapisane: 2017-08-23, 20:17
przez cat-lover
A czy za te ekstra udogodnienia szanowna PP nie pobiera dodatkowych opłat? Za sms na pewno tak. Raz pytałam i musiałabym dopłacać do poleconego, a po kiego grzyba mi taka usługa. Jeśli chce się sprawdzić, czy ktoś odebrał, to można na trackingu i to za darmo. Pracownicy poczty robią się coraz bardziej natarczywi, jeśli chodzi o sugerowanie dodatkowych produktów. Jak idę z poleconym, to już wiem, że zostanę zapytana o ten nieszczęsny sms, czy ma być prio, może gazetkę pani kupi (nie, dziękuję), to może chociaż batonik. Żenujące to zaczyna być. A ceny? Hmm. Minimalna jakość za maksymalną wartość, tak to ujmę. Zdarzało się i tak, że wysyłałam coś priorytetem i szło 2 tygodnie [zly] Czy naprawdę nie ma bata na PP? Już cena zagranicznych znaczków mówi sama za siebie. Skoro takie Niemcy, dla przykładu, są w stanie wysyłać za mniej, niż połowę naszej ceny, to o czym to mówi? A gdzie nam do Niemców, że nie wspomnę o zarobkach ;)

Re: Problem z Poczta Polska/ Sklepem filatelistycznym

PostNapisane: 2017-09-29, 18:24
przez moony-wroclove
dziś znalazłam w skrzynce powtórne awizo na prezent urodzinowy, który bym otrzymała na czas, gdyby pojawiło się pierwsze awizo [zly] to już drugi taki przypadek, więc w niedzielę zbiorę wenę napiszę skargę na paczkowych. Jakoś awiza na listy docierają bez problemów.