Jupiter Intronizacja 6/10 - Taka ocena z mojej sympatii do Channinga Tatuma i faktu iż lubię tego typu filmy. Ale muszę przyznać, że spodziewałam się czegoś lepszego.
Interstellar 10/10 - Jak dla mnie ten film jest rewelacyjny! To jeden z najlepszych jakie oglądałam w ostatnim czasie
Loft 7/10 - Dobry film, choć spodziewałam się czegoś więcej...
Jurassic World - 8/10 Pomijając fakt, iż główna bohaterka przez cały film biega po dziczy ect w szpilkach to film bardzo mi się podobał. Jestem fanem tej serii, więc może nie jestem zbytnio obiektywna, ale jak dla mnie efekty były świetne i z całą pewnością powrócę do tego filmu w przyszłości.
Kingsman: Tajne służby - 8+/10 Kolejny świetny film! Zapewne gdyby nie fakt, że wszedł na ekrany w tym samym dniu co 50 twarzy Greya to odniósłby znacznie większy sukces.
Haker/Blackhat - 8/10 Nie rozumiem dlaczego ten film ma takie niskie oceny na filmweb! Dla mnie był rewelacyjny!
Zbuntowana 8/10 Kolejna część przygód Tris przypadł mi bardzo do gustu Już się nie mogę doczekać kolejnej części